Thursday 22 December 2011

salah faham !



hidup sye di control oleh ibu ! dengan saper saya berkawan sumer nyer ibu marah . mcam hari tuh ibu cakap saya tak boleh nak berkawan dengan budak-budak lagi sebab saya dah besar . dier orng tuh kechik lagi . tak sesuai dengan kau ! oke fine ! saya dengar cakap ibu . sye bertukar cita rasa , pilih kawan yang lebih tua dari saya . form 3 ! tak jauh beza kan ? s0 , berkawan larr . mak saya cakap dierong mngedik , berjalan dengan jantan ! dating , you still young . aduh ! susah doeh , xtau nak uad cam ner . sye try explain kt ayah , cerita perlahan-lahan . sye cakap " ayah , atul bosan hidup kene control nier . dengan saper atul berkawan tuh hak atul . atul tak suke ibu buad mcam nih kat atul . i know i'm still young . baru nak masuk ke alam remaja tpy please ! i hope you understand me " tuh larr , ayat tuh ! saya ingat agy ! ayat-ayat yg kluar dari mulut saya wktu tuh ! hurm . malam nier , ayah cakap nan ibu apa yang terusik kat hati sye nier . sye mmng larr marah kt ibu ! jdy , saya sengkang kak pintu bilik sye . sye dengar perbualan parent sye ! " i bukan nk halang dier berkawan yah , i dah salah jaga aydeed . i tak nak salah jaga dier . dier tuh perempuan . kita kene ambek berat . ramai kawan-kawan dier skarang nier yg jdy kes kt kdai tuh . i tak nak dier bercampur dengan budak-budak samudera tuh . you pikir dier merayau pergy dataran , mahkota tuh bagus ker ? saya ? terus menangis , subhanallah ! saya dah berdosa pada ibu saya ! semua nyer salah faham ! niat ibu baek ! ya allah , ampunilah segala dosa-dosa hamba mu ini ya allah ! ! :'(

No comments:

Post a Comment